Velkommen til NauticPro.dk
Her finder du information om NauticPro.dk, hvordan du kontakter os, kundeservice, vejledning til hvordan du gennemfør et køb og vores åbningstider.
Vi glæder os til at ekspedere dig og hvis du har spørgsmål, ris eller ros er du altid velkommen til at kontakte os.
Adresse:
NauticPro.dk by Carlab
Østerled 28G
4300 Holbæk
OBS kun kontor/administration. Vi har ikke lager på denne adresse.
Informationer:
Telefon: 70 233 255
E-mail: info@nauticpro.dk
Web: www.NauticPro.dk
Juridisk navn: Carlab
Selskabsform: Enkeltmandsvirksomhed
SE/CVR: 27331939
Etableringsår: 2003
Bank: Ringkjøbing Landbobank 7670-0004598004
Åbningstider (Kundeservice og kontor)
Man-Fre: 08.00 - 16.00
Weekend+Helligdag: Lukket
Ovenstående tider gælder både mail og telefonsupport. Vi bestræber os på at besvare alle mails indenfor 24 timer i hverdagen.
Kundeservicepunkt
NauticPro.dk er en netbutik, det er IKKE muligt at hente komme og købe lokalt. For NauticPro.dk er det vigtigt, at du føler at du får en korrekt behandling. Hvis du skulle være uenig i en sag eller en afgørelse, bedes du venligst skrive en mail hvori du forklarer sagen fra din side, fra start til slut, så vil vi gennemgå sagen igen og melde retur med begrundelse og svar. Langt de fleste problemer løses nemt og hurtigt, så kontakt os endelig, så vi kan få sagen løst.
Info ved retur/reklamation
Har du sendt en vare retur eller indsendt en reklamation, vil du altid (hvis vi har din mailadresse) få tilsendt en mail med bekræftelse på, at vi har modtaget varen/pakken. I mailen får du oplysninger om forløbet mht behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Sådan handler du ved NauticPro.dk
For at foretage et køb på NauticPro.dk skal du igennem 5 trin.
1. Find varen/varerne du ønsker at købe, læg dem i indkøbskurven og gå til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger.
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Vælg betalingsmetode, og godkend forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekt på opsamlingssiden og godkend købet.